Dstny UCaaS: Alles-in-één communicatieplatform in de cloud

Altijd flexibel en bereikbaar.

Binnen bedrijven wordt er op allerlei manieren gecommuniceerd: bellen, chatten, e-mail, video en soms zelfs via sociale media. Dit leidt vaak tot een wirwar aan tools, platformen en systemen. Met Dstny UCaaS worden al deze communicatiekanalen samengevoegd tot een platform, welke beschikbaar is via de cloud. Dit zorgt ervoor dat de tools overal beschikbaar zijn: op kantoor, onderweg en ook thuis. 

Wij leveren als officiële partner van Dstny UCaaS het complete systeem inclusief de systeemintegratie, ondersteuning en eventuele hardware.
 

Wat is Dstny UCaaS precies? 

Dstny UCaaS is een communicatieplatform die alle vormen van zakelijke communicatie samenbrengt in één gebruiksvriendelijk systeem. Dit helpt bedrijven efficiënter te communiceren en samen te werken.

Zowel interne communicatie als externe communicatie verloopt via dit systeem. Daarnaast ben je bereikbaar op elk apparaat: computer, vaste telefoon, laptop of smartphone.

Met Dstny UCaaS bespaar je op dure telefonie-infrastructuur en onderhoud. In plaats van te investeren in hardware en het beheren van een eigen telefooncentrale, betaal je alleen voor wat je gebruikt. Namelijk via een flexibel maandabonnement. Het platform draait volledig in de cloud, waardoor updates, beheer en schaalbaarheid centraal geregeld zijn.
 


Smartphone met Xelion app geopend

Functionaliteiten van Dstny UCaaS

Het systeem is meer dan alleen een cloud telefonie oplossing. Er zijn veel verschillende functionaliteiten die dit een interessant systeem maken voor elk bedrijf: 

VoIP telefooncentrale

Alle standaard functies van bellen zijn beschikbaar. Denk aan bellen, gebeld worden, doorschakelen of wachtrij. Dit is beschikbaar op elk apparaat en volledig gehost in de cloud. Je hoeft niet meer rekening te houden met fysieke technologie en handmatige updates. Alles gaat via de cloud. 

Je gehele adressenboek is daarnaast beschikbaar via de mobiele app & webapp. Vanuit thuis, onderweg of op kantoor is dit gemakkelijk te bereiken.

Vast mobiel integratie

Door Dstny UCaaS heb je altijd de mogelijkheid om online te zijn. Je kunt onbeperkt bellen in de EU zonder extra kosten voor de VaMo integratie. Hierdoor zijn werknemers die thuiswerken goed bereikbaar en profiteer je van een landelijke stabiele dekking van het Odido netwerk. 

Callcenter

Het is mogelijk om vooraf regels te definiëren waardoor inkomende gesprekken automatisch worden doorgezet binnen de organisatie. Je kan hierbij gebruik maken van: meldteksten, belstrategieën, overflow, gesprekopnames en statistieken. 

Inzicht via Analytics

Via Analytics houdt je overzicht op het telefoongebruik binnen de organisatie: wat kost het nu om niet bereikbaar te zijn en wat loop je mis? Op elk moment kan je inzicht krijgen in historische of real-time data. Daarnaast kan dit ook gekoppeld worden aan een PowerBI rapportage. 

CRM/ERP telefonie integratie

Koppel jouw telefooncentrale aan je CRM of ERP systeem. Hierdoor krijg je bij een inkomend gesprek direct in beeld wat er bekend is van een klant. Dit zorgt voor een prettigere ervaring voor zowel de beller als de medewerker die gelijk de historie van de beller weet.

Microsoft Teams integratie

Door de Microsoft Teams integratie voeg je krachtige telefonie- en beheerfuncties toe aan je vertrouwde Teams-omgeving. Je ervaart onder andere synchronisatie van beschikbaarheid, voicemailbeheer en volledige controle over je uitgaande nummer. Daarnaast krijg je toegang tot callcenterfuncties zoals ACD, supervisorrechten, statistieken en native bellen via Teams.
 

Wat zijn de voordelen van Dstny UCaaS voor jouw bedrijf?

  • Medewerkers zijn altijd bereikbaar, ook thuis of onderweg
  • Veilige en overzichtelijke communicatie
  • Unieke integraties met systemen van derden
  • Lagere kosten voor bedrijfstelefonie
  • Volledige inzage en analyse van communicatiestromen

Vrouw bellend via Xelion

Velen gingen je voor

Waarom kiezen voor Dstny UCaaS via Dynamx?

Dynamx levert, installeert en biedt ook nog support en training aan bedrijven die kiezen voor Dstny UCaaS. Je krijgt hierbij niet alleen maar de oplossing, maar je kiest voor een telefonie oplossing die perfect gemaakt wordt voor jouw organisatie. Samen kijken we naar je doelen en wat je wilt bereiken. Hierbij kiezen we voor de setup die perfect hierbij past. 

  • Van installatie, levering tot support en training
  • Sparringspartner in telefonie en ICT 
  • Persoonlijke service
  • Jarenlange ervaring in cloud telefonie
  • Altijd een passende inrichting door maatwerk
     

Hoe verloopt de overstap naar Dstny UCaaS?

Samen zorgen we voor een soepele en zorgvuldige overstap naar Dstny UCaaS, zodat de impact op de bedrijfsvoering minimaal is. Dankzij duidelijke regelgeving van toezichthouder ACM is het behouden van bestaande telefoonnummers eenvoudig te regelen.

Na een persoonlijk adviesgesprek en een akkoord op de offerte starten we met de inrichting van jouw UCaaS-omgeving. We brengen je bereikbaarheid in kaart en configureren het platform volledig naar wens: van gebruikersprofielen en belgroepen tot routering van inkomende en uitgaande gesprekken. Zodra alles getest en goedgekeurd is, voeren we de nummerportering uit. Dit betekent dat je bestaande nummers overgezet worden naar het nieuwe cloudplatform.

Na livegang blijven we betrokken. In de eerste weken blijkt soms dat kleine aanpassingen gewenst zijn. Denk hierbij aan wachtrij, meldtekst of aanpassing in een doorschakeling. Dit is uiteraard geen probleem en dit hoort bij onze service.
 

Veelgestelde vragen over Dstny UCaaS