Kan ik mijn vaste nummer gebruiken op mijn mobiel?
Ja, Xelion biedt vast-mobiel integratie, waardoor je je vaste zakelijke nummer kunt gebruiken op je mobiel via de Xelion-app. Hierdoor blijf je altijd bereikbaar, waar je ook bent.
Wij vinden dat je altijd bereikbaar moet zijn, met elk apparaat waar en wanneer jij dat wilt. En dat geldt ook voor je bedrijf en medewerkers. Als het over bereikbaarheid gaat is de belangrijkste wens van veel organisaties om vaste en mobiele telefonie met elkaar te integreren. Maar dan wel met een oplossing waarmee je betaalbaar en betrouwbaar belt en alle voordelen van een geavanceerd telefoniesysteem tot je beschikking hebt. Op die manier wordt je mobiele telefoon onderdeel van de vaste telefooncentrale. Bij Dynamx snappen wij deze wens en vullen hem graag voor je in met de juiste oplossing
Xelion is een veelzijdige VoIP- telefonie oplossing met een vernieuwende blik op communiceren. Het is een compleet en toegankelijk systeem tegen een betaalbare prijs met niet alleen bellen via vast of mobiel, maar ook chatten en berichten sturen. Als je voor Xelion kiest of nieuwsgierig bent naar de mogelijkheden dan gaan wij graag met je in gesprek om ervoor te zorgen dat het telefoniesysteem is afgestemd op jouw situatie.
Daarbij waarborgen wij de balans tussen betrouwbaarheid, beschikbaarheid en een betaalbare oplossing. En als jij je liever op de core business richt kunnen wij het systeem in beheer nemen, ook dat is geen probleem.
1. Eenvoudig in gebruik: Xelion is ontworpen om gebruikersgemak te bieden. Het systeem is eenvoudig in te stellen en te beheren, waardoor medewerkers zonder veel moeite zelf functies zoals wachtrijen en doorverbinden kunnen regelen. Dankzij de intuïtieve app en smartphone kan iedereen gemakkelijk toegang krijgen tot alle benodigde functies.
2. Altijd professioneel bereikbaar: Xelion zorgt ervoor dat bedrijven altijd professioneel bereikbaar zijn. De vaste zakelijke nummers zijn beschikbaar op elk apparaat, en doorverbinden gebeurt pas nadat je hebt gezien of een collega beschikbaar is. Dit zie je eenvoudig via de app of smartphone. Bovendien kun je met één klik aangeven als je niet beschikbaar bent, waardoor je werk en privé eenvoudig kunt scheiden.
3. Kostenbesparend: Met Xelion zijn dure ISDN-verbindingen verleden tijd. De cloud-gebaseerde VoIP-oplossing biedt functies zoals wachtrijen en welkomstboodschappen standaard aan. Hierdoor wordt niet alleen de communicatie verbeterd, maar ook de kosten verlaagd. Intern bellen, onderling tussen collega’s binnen het Xelion systeem is kosteloos.
4. Geavanceerde functionaliteiten: Xelion biedt functionaliteiten zoals het centraal opslaan van de gespreksgeschiedenis, waardoor elk gesprek eenvoudig terug te vinden is. De integratie met andere bedrijfssoftware, zoals CRM-systemen, zorgt ervoor dat de communicatie soepel verloopt en dat er efficiënt gewerkt kan worden. Daarnaast kan je de historie van de gevoerde gesprekken altijd ingezien worden.
VoIP bellen via Xelion werkt door spraak om te zetten in digitale signalen die via een internetverbinding worden verzonden, in plaats van via traditionele telefoonlijnen. Dit betekent dat je kunt bellen vanaf verschillende apparaten, zoals smartphones, desktops, laptops, of bureautelefoons. Zo ben je altijd bereikbaar op je vaste zakelijke nummer. Ben je even niet op je werkplek? Geen probleem. Dan wordt de oproep doorgeschakeld naar je telefoon waar een App op geïnstalleerd is.
Xelion heeft als eerste in de markt een mobiele app ontwikkeld die het mogelijk maakt om netwerk-onafhankelijk je mobiele telefoon te integreren met de telefooncentrale van Xelion. Daarvoor heb je geen Wifi of 4G nodig. Overal waar GSM dekking is werkt de Xelion App. Met die app kan de gebruiker bellen en gebeld worden via zijn zakelijke nummer. Gebruikers hebben toegang tot het centrale bedrijfsadresboek, inzicht in beschikbaarheid van collega’s en nog veel meer praktische opties. Met deze oplossing krijg je flexibiliteit en kun je op elk moment kiezen om met je mobiele of vaste zakelijke telefoonnummer te bellen en gebeld te worden, ook wanneer je niet fysiek op kantoor bent. De mobiele telefoon vervangt dus het vaste toestel.
Betrouwbare connectiviteit is cruciaal voor verloskundigenpraktijk De Lekbrug. Dynamx speelt hierin een sleutelrol door technologische ondersteuning te bieden die zorgt voor continue bereikbaarheid, altijd en overal.
Dynamx heeft voor De Lekbrug een Xelion telefooncentrale geïmplementeerd via hun Cloud-platform. Dit zorgt voor een flexibele en schaalbare telefonieoplossing. Bovendien staat Dynamx klaar om directe ondersteuning te bieden bij eventuele problemen met internetverbindingen, zodat De Lekbrug zich volledig kan richten op de zorg voor hun cliënten.
Lees verderXelion integreert met verschillende zakelijke softwarepakketten, zoals CRM- en ERP-systemen. Hierdoor kunnen bedrijven efficiënt werken door klantinformatie direct beschikbaar te hebben tijdens gesprekken. Denk hierbij aan Salesforce, HubSpot, Act!, SuperOffice en Microsoft Dynamics. Maar ook Microsoft Teams is gemakkelijk te koppelen. Naast deze software is het ook mogelijk om te koppelen met servicedesk software, zoals TOPdesk of Zendesk. Bij een inkomend gesprek wordt alle informatie of openstaande tickets direct in beeld getoond.
De meest bekende integraties hebben we hieronder opgesomd. Echter zijn er nog meer.
Zakelijk bellen, chatten, mailen of sms’en via de smartphone, tablet, bureautelefoon of je PC. Koppelingen met Outlook, management informatie, Voicemail wachtrij en keuzemenu's.
Communicatie wordt veilig opgeslagen in een database waarmee gesprekken teruggeluisterd kunnen worden. Gespreksnotities kunnen worden toegevoegd. Alle informatie wordt bewaard en kan worden gedeeld met collega’s. Volledige management rapportage is mogelijk door centraal beheer voor alle gebruikers.
De Xelion app zorgt ervoor dat zakelijk en privé contact makkelijk worden gescheiden. Belt de gebruiker via de app, dan loopt het gesprek via de telefooncentrale van de zaak en wordt het zakelijke nummer gebruikt. Als je zakelijk niet bereikbaar wilt zijn dan kan dat automatisch (de app kent het werkrooster) of kan de status via de app aangepast worden. Bij uitgeschakelde zakelijke bereikbaarheid blijf je gewoon bereikbaar op je mobiele nummer voor vrienden en privé contacten. Zo wordt zakelijk en privé communicatieverkeer zowel qua bereikbaarheid als kosten gescheiden.
Ja, Xelion biedt vast-mobiel integratie, waardoor je je vaste zakelijke nummer kunt gebruiken op je mobiel via de Xelion-app. Hierdoor blijf je altijd bereikbaar, waar je ook bent.
Ja, Xelion ondersteunt de mogelijkheid om gesprekken automatisch op te nemen, wat handig kan zijn voor trainingsdoeleinden of om gesprekken te archiveren.
Xelion voldoet aan privacy- en beveiligingsstandaarden, waaronder de AVG, en zorgt ervoor dat gespreksgegevens veilig worden opgeslagen en verwerkt.
Thuiswerken wordt nog makkelijker. Je hoeft namelijk niet te bellen met je prive nummer. Je belt altijd vanuit je zakelijke nummer via een App op je telefoon.
De kosten hangen af van het aantal gebruikers en de functionaliteiten die je nodig hebt. Het kan in veel gevallen voordeliger zijn dan traditionele telefonie, omdat interne gesprekken gratis zijn en er geen dure infrastructuur nodig is. Neem contact met ons op, dan kunnen wij een prijs op maat inschatten.