Kwaliteit, vakbekwaamheid en betrouwbare dienstverlening

21 december

Kwaliteit, vakbekwaamheid en betrouwbare dienstverlening: hoe doen wij onderzoek naar klachten en problemen?

Iedere ondernemer herkent het wel: een telefoontje, een melding dat er iets aan de installatie of het product niet klopt, een storing of een vage klacht. Dus sta je daar, voor de uitdaging om het op te lossen. Je vraagt je af, hoe stel ik de klant gerust en ga ik op zoek naar de oorzaak?

Preventieve maatregelen
Door aandacht te besteden aan de bron van klachten en problemen, streeft Dynamx ernaar om preventieve maatregelen te implementeren en de organisatie in staat te stellen proactief te reageren op mogelijke issues. Het doel is om een cultuur te bevorderen waarin klachten serieus worden genomen en waarin er effectief wordt ingespeeld op kwaliteitsuitdagingen.

aanspreekpunt
Bij Dynamx nemen wij onze verantwoordelijkheid voor alles omtrent de overdracht van informatie "door een draadje", zoals we het graag uitleggen. Hierdoor fungeren wij vaak als het eerste aanspreekpunt wanneer er zich storingen of problemen voordoen. In situaties waar telefonische ondersteuning geen oplossing biedt, is on-site support vaak noodzakelijk. 

Daarvoor sturen we altijd een deskundige, ervaren en goed opgeleide monteur van Dynamx om de problematiek van dichtbij te analyseren en de oorzaak van het probleem te achterhalen. Op die manier streven we ernaar om storingen efficiënt en effectief op te lossen, zodat onze klanten kunnen rekenen op betrouwbare service en ondersteuning.

Nauw verbonden
"In ons streven naar betrouwbare service en ondersteuning realiseren we ons dat externe uitdagingen nauw verbonden zijn aan de complexe keten waarin we opereren. Het is de samenwerking met andere leveranciers die onze positie bepaalt. Door gezamenlijke inspanningen lossen we storingen efficiënt en effectief op, waardoor onze klanten altijd kunnen rekenen op een betrouwbare dienstverlening. De kracht van samenwerking staat hierbij centraal, waardoor we in staat zijn de complexiteit van externe storingen te overwinnen." aldus Rob van Weerdenburg directeur Dynamx