Xelion: altijd bereikbaar wanneer jij dat wilt
Altijd bereikbaar.
Wat wij doen
Wij vinden dat je altijd bereikbaar moet zijn, met elk apparaat waar en wanneer jij dat wilt. En dat geldt ook voor je bedrijf en medewerkers. Als het over bereikbaarheid gaat is de belangrijkste wens van veel organisaties om vaste en mobiele telefonie met elkaar te integreren. Maar dan wel met een oplossing waarmee je betaalbaar en betrouwbaar belt en alle voordelen van een geavanceerd telefoniesysteem tot je beschikking hebt. Op die manier wordt je mobiele telefoon onderdeel van de vaste telefooncentrale. Bij Dynamx snappen wij deze wens en vullen hem graag voor je in met de juiste oplossing
Xelion
Xelion heeft een vernieuwende blik op communiceren. Het is een compleet en toegankelijk systeem tegen een betaalbare prijs met niet alleen bellen via vast of mobiel, maar ook chatten en berichten sturen. Als je voor Xelion kiest of nieuwsgierig bent naar de mogelijkheden dan gaan wij graag met je in gesprek om ervoor te zorgen dat het telefoniesysteem is afgestemd op jouw situatie. Daarbij waarborgen wij de balans tussen betrouwbaarheid, beschikbaarheid en een betaalbare oplossing. En als jij je liever op de core business richt kunnen wij het systeem in beheer nemen, ook dat is geen probleem.
De voordelen op een rij:
· Simpel in gebruik
· Professioneel communiceren
· Geen dure ISDN-verbindingen nodig, er zitten zelfs wachtrij- en
welkomstboodschappen in het systeem.
· Altijd goed bereikbaar:
o Doorverbinden gebeurt pas nadat je hebt gezien of je
collega beschikbaar is, dit zie je heel eenvoudig in de app of op je softphone.
o Even niet bereikbaar? Dat kun je met één klik aangeven.
· Historie van gevoerde gesprekken
· Centrale database, gesprekken worden centraal geordend en vindbaar opgeslagen
· Slimmer, sneller, goedkoper
Wil je meer weten of een offerte aanvragen?
Mail naar info@dynamx.nl of bel ons 0348 - 45 22 24.
Goed om te weten
Vast/mobiel bellen via een app
Xelion heeft als eerste in de markt een mobiele app ontwikkeld die het mogelijk maakt om netwerk-onafhankelijk je mobiele telefoon te integreren met de telefooncentrale van Xelion. Daarvoor heb je geen Wifi of 4G nodig. Overal waar GSM dekking is werkt de Xelion App. Met die app kan de gebruiker bellen en gebeld worden via zijn zakelijke nummer. Gebruikers hebben toegang tot het centrale bedrijfsadresboek, inzicht in beschikbaarheid van collega’s en nog veel meer praktische opties. Met deze oplossing krijg je flexibiliteit en kun je op elk moment kiezen om met je mobiele of vaste zakelijke telefoonnummer te bellen en gebeld te worden, ook wanneer je niet fysiek op kantoor bent. De mobiele telefoon vervangt dus het vaste toestel.
- Uitgebreide functionaliteiten
Zakelijk bellen, chatten, mailen of sms’en via de smartphone, tablet, bureautelefoon of je PC. Koppelingen met Outlook, management informatie, Voicemail wachtrij en keuzemenu's.
- Historie en management rapportage
Communicatie wordt veilig opgeslagen in een database waarmee gesprekken teruggeluisterd kunnen worden. Gespreksnotities kunnen worden toegevoegd. Alle informatie wordt bewaard en kan worden gedeeld met collega’s. Volledige management rapportage is mogelijk door centraal beheer voor alle gebruikers.
- Zakelijk en privé gescheiden, ideaal voor parttimers en flexwerkers
De Xelion app zorgt ervoor dat zakelijk en privé contact makkelijk worden gescheiden. Belt de gebruiker via de app, dan loopt het gesprek via de telefooncentrale van de zaak en wordt het zakelijke nummer gebruikt. Als je zakelijk niet bereikbaar wilt zijn dan kan dat automatisch (de app kent het werkrooster) of kan de status via de app aangepast worden. Bij uitgeschakelde zakelijke bereikbaarheid blijf je gewoon bereikbaar op je mobiele nummer voor vrienden en privé contacten. Zo wordt zakelijk en privé communicatieverkeer zowel qua bereikbaarheid als kosten gescheiden.
Functies van het systeem:
gesprekken agenderen |
antwoordapparaat |
adresboek |
wachtmuziek |
informatie delen |
belgroepen |
nummerherkenning en routering |
groepsgesprek |
zoekwoorden |
doorschakelen |
automatische gespreksopname |
gemiste gesprekken |
presentielijst |
bereikbaarheidsrapportage |
laagste tarieven |
integratie met CRM |
herhaalbellen |
integratie met Outlook |
pc telefoon |
meeluisteren gesprekken |
wachtrij |
niet storen |
dag- en nachtstand |
chatberichten |
keuzemenu |
op locatie of in de cloud |
voicemail |
Wil je meer weten of wil je een offerte?
Mail naar info@dynamx.nl of bel ons 0348 - 45 22 24.