Xelion .altijd vast/mobiel bellen via een app

Als het gaat om bereikbaarheid is de belangrijkste wens van veel organisaties om vaste en mobiele telefonie met elkaar te integreren. Maar dan wel op zo'n manier dat je betaalbaar en betrouwbaar belt en alle voordelen houdt van een geavanceerd telefoonsysteem. Daarmee wordt de mobiele telefoon onderdeel van de vaste telefooncentrale. Wie wil dat niet?

Een App

Xelion heeft als eerste in de markt een mobiele app ontwikkeld die het mogelijk maakt om netwerk-onafhankelijk je mobiele telefoon te integreren met de telefooncentrale van Xelion. Daarvoor heb je geen WiFi of 4G nodig. Overal waar GSM dekking is, werkt de Xelion App. Met die app kan de gebruiker bellen en gebeld worden met diens zakelijk nummer, heeft hij toegang tot het centrale bedrijfsadresboek, inzicht in beschikbaarheid van collega’s en nog veel meer handige mogelijkheden. De mobiel vervangt dus het vaste toestel. Vanaf nu kan een gebruiker mobiel bellen vanuit Utrecht terwijl het lijkt alsof hij vanuit zijn kantoor in Montfoort belt.

Een heel compleet systeem binnen handbereik tegen een betaalbare prjs door uw vertrouwde telecomleverancier Dynamx onderhouden en geserviced. Lees meer, klik op de onderstaande video.


Xelion een vernieuwende blik op communiceren.
Niet alleen bellen via vast of mobiel, maar ook chatten en berichten sturen.

Uitgebreide functionaliteiten
Zakelijk bellen, chatten, mailen of sms’en via de smartphone, tablet, bureautelefoon of je PC.
Koppelingen met Outlook, management informatie, Voivcemail wachtrij en keuzemenu's. Het is allemaal mogelijk

Historie
Communicatie wordt veilig opgeslagen in een database waarmee gesprekken teruggeluisterd kunnen worden. Gespreksnotities kunnen worden toegevoegd. Alle informatie wordt bewaard en kan worden gedeeld met collega’s. Volledige management analyses zijn mogelijk door centraal beheer voor alle gebruikers.

Zakelijk en Prive gescheiden, ideaal voor partimers en flexwerkers
De Xelion app zorgt er voor dat privé en zakelijk makkelijk worden gescheiden. Belt de gebruiker via de app, dan loopt het gesprek via de telefooncentrale van de zaak en wordt het zakelijke nummer weergegeven aan de persoon die gebeld wordt. Wil de gebruiker zakelijk niet bereikbaar zijn, dan kan dat automatisch (de App kent zijn werkrooster) of kan de status via de App aangepast worden. Bij uitgeschakelde zakelijke bereikbaarheid blijft de gebruiker gewoon bereikbaar op zijn mobiele nummer voor vrienden en privé contacten. Zo wordt zakelijk en privé zowel qua bereikbaarheid als kosten gescheiden.

De voordelen op een rij:

  • Simpel gebruik
  • De softphone en app zijn zo ontwikkeld dat het heel eenvoudig werkt
  • Slimmer, sneller, goedkoper
  • Geen dure ISDN-verbindingen nodig. Er zitten zelfs wachtrij en welkomstboodschappen op het systeem.
  • Professioneel communiceren
  • Altijd goed bereikbaar. Doorverbinden gebeurt pas nadat je hebt gezien of je collega beschikbaar is. Dit zie je heel eenvoudig in de app of op je softphone. Ben je even niet bereikbaar, dan kun je dat met één klik aangeven.
  • Historie van gevoerde gesprekken
  • De gesprekken worden centraal geordend en vindbaar opgeslagen

Functies van het systeem:
Agendeer gesprekken – adresboek – informatie delen – nummerherkenning en routering – zoekwoorden – automatische gespreksopname – presentielijst – laagste tarieven – herhaalbellen – pc telefoon – wachtrij – dag- en nachtstand – keuzemenu – voicemail – antwoordapparaat – wachtmuziek – belgroepen – groepsgesprek – doorschakelen – gemiste gesprekken – bereikbaarheidsrapportage- integratie met CRM – integratie met Outlook – meeluisteren gesprekken – niet storen – chatberichten – op locatie of uit de cloud

Als u meer wilt weten of een offerte gewenst?
Mail naar info@dynamx.nl of bel ons 0348 - 45 22 24


De snelstart gids voor Xelion 6 in video formaat!